Miksi harkita Facebook- ja Instagram -mainontaa?
Some-markkinointi sopii niille, joiden palveluita ei aktiivisesti etsitä netistä
Mieti asiakastasi. Nouseeko tämä aamulla sängystä ajatukseen, että lähdenpä etsimään netistä juuri sinun yrityksesi tuotteita. Mikäli näin on todennäköistä, aloita ensin Google-mainonnalla.
Mutta jos asiakkaasi eivät aktiivisesti etsi palveluitasi, mutta tuotteesi tai palvelusi on monelle hyödyllinen, on some-markkinointi hyvä tapa tavoittaa ihmisiä. Voit esimerkiksi hieman verrata some-markkinointia lehtimainontaan sillä erolla, että voit valita mainoksesi näkevät silmäparit ja voit myös tismalleen nähdä, mikä mainos tuo sinulle uusia asiakkaita.
Facebookissa ja Instagramissa meistä suomalaisista viettää aikaansa netissä useita miljoonia (Facebookissa 2,7 miljoonaa, Instagramissa 1,2 miljoonaa) eli harvempi meistä voi sanoa, että meidän asiakkaat eivät löydy somesta.
Ne monen himoitsemat yrityspäättäjätkin rentoutuvat vapaa-ajallaan jollakin tavalla, kenties puhelimellaan kavereiden päivityksiä surffaillen -huomion kyllä saa, jos mainoksesi osuu piilevään tarpeeseen.
Tavallista parempi
Some-pakettimme sisältö
Koska haluamme tehdä asioita eri tavalla kuin muut, paketoimme hieman extrapalveluita mukaan.
Facebook- ja Instagram -mainonta
Kotisivujen päivityspalvelu
Facebook- ja Instagram -markkinoinnin hinta
Hintaesimerkki
Voit sanoa hyvästit epämääräiselle jargonilla kyllästetylle digitaalisen markkinoinnin viidakolle ja toivottaa tervetulleeksi tilalle läpinäkyvää ja ymmärrettävää palvelua, järkevää ajankäyttöä ja ennenkaikkea helpompaa työarkea sinulle.
Ystävällisin terveisin, Velhovision digitiimi