Kotisivujen kuntotesti

yrityksille, jotka haluavat täyden hyödyn kotisivuistaan myynnin tukena

Autamme virittämään kotisivunne huippukuntoon!

Tukevatko kotisivut yrityksenne myyntiä ja erottuvuutta? Kotisivut ovat usein yrityksen tärkein myynnin apuväline, joten niitä kannattaa välillä huoltaa ja kehittää. Näin ne pysyvät nykyaikaisena, erottuvat kilpailijoista ja luovat jatkossakin ammattimaisen mielikuvan asiakkaanne mieliin. Kotisivujen kuntotesti on helppo tapa lähteä ideoimaan sivustolle uutta, josta voit lukea lisää alta!

Terveisin kotisivuvelhot, Maaret ja Juha

Kotisivujen kuntotesti

Tuntuuko, että kotisivusi kaipaisivat päivitystä – mutta et tiedä mistä aloittaa? Alkuun pääsemme tehokkaasti järjestelmällisen kuntotestin avulla: tarkastellaan kotisivustoasi neljällä osa-alueella: tekninen toimivuus, asiakasnäkökulma, kotisivuston houkuttelevuus sekä kohderyhmän tavoittaminen.

Kuntotestin sisältö

  • Onko sivustosi hidas? Ratkaisuna voi olla nopeampi webhotelli ja nopeutusta tukevat lisäosat.
  • Onko sivustolla rikkinäisiä osioita, selkeitä kirjoitusvirheitä tai toimimattomia linkkejä?
  • Miltä sivu näyttää mobiilissa – löytyykö parannettavaa?

Googlaamme palvelusi nimillä ja tarkistamme, löytyykö yrityksesi ja miltä sijoitukselta.

Teemme kolmelle kilpailijalle pika-analyysin.

  • Onko kilpailijan ilme nykyaikainen ja luottamusta herättävä?
  • Onko heidän palvelu houkuttelevasti tuotteistettu (rakenne, selkeys, hyödyt, hinnat, muuta erityistä)?
  • Onko ulkoasu nykyaikainen ja kilpailukykyinen? Miltä sivusto näyttää verrattuna kilpailijoihin?
  • Miltä sivusto näyttää mobiilissa?
  • Onko jokaiselle palvelulle oma alasivu?
  • Löytyykö heti selkeästi: mitä tehdään, kenelle ja miksi?
  • Minkä tasoisia kuvat ovat – ammattikuvia vai muuta? Onko näkyvillä yhteyshenkilö ja kuva? Voisiko videoita hyödyntää?
  • Onko sivustolla pitkiä tekstiseiniä? Voisiko sisältöä jäsentää paremmin väliotsikoilla, listoilla tai väritehosteilla?
  • Löytyykö asiakaspalautteita, tuloksia tai usein kysyttyjä kysymyksiä, jotka madaltavat yhteydenottokynnystä?
  • Onko palvelu tai tuote helppo ostaa? Onko hintaesimerkkejä?
  • Onko sivustolla selkeä yhteydenotto-ohjaus?
Saat yrityksellesi 100 sanaa laajan avainsanatutkimuksen, mistä saat tietoa, millä hakusanoilla asiakkaasi hakevat palveluitasi netissä. Tarkistetaan, onko sivustosi sivut nimetty järkevästi. Tarkistetaan myös, onko sivustollasi riittävästi tekstiä ja onko avainsanoja sijoitettu oikein.

Jos haluat kehittää sivustosi hakukoneoptimointia sisällöntuotannon avulla, avainsanatutkimuksen avulla voimme ideoida sinulle myös aiheita, mistä kirjoittaa sivustollasi.

Kurkkaamme myös digimarkkinoinnin mahdollisuuksiin:

  • Google Ads -mainonnalla tavoitat laajasti ne, jotka etsivät palveluitasi ja siihen liittyviä synonyymeja. Saat tästä selosteen esimerkkeineen.
  • Meta-mainonnalla voit tavoittaa määriteltyjä kohderyhmiä. Saat tämän työkalun käytöstä suosituksia.

Saat tulokset kirjallisena raporttina. Voimme käydä sen etänä keskustellen läpi tai voimme toimittaa sinulle videosaatteen raportin liitteenä.

Mitä hyötyä kuntotestistä on?

Saat selkeän kehityslistan eri näkökulmista, joista sinun on helppo valita, mitä haluat kehittää. Me voimme antaa täsmätarjouksen kehitystöiden toteuttamisesta, ja sinun on helpompi osallistua myös tekstisisältöjen uudistamiseen.

Kotisivujen kuntotesti

250 eur + alv. 25,5 %

Hyvitämme hinnan mahdollisen lisätyötilauksen yhteydessä.

Vai olisiko aika uudistaa sivusto ja jopa markkinointikanavat kuntoon kerralla?

Olisiko aika uudistaa kotisivut niin visuaalisesti kuin sisällöllisesti, jotta se näyttää nykyaikaiselta ja kilpailijat eivät saa suotta etumatkaa?

Entä olisiko teillä halua lähteä kasvattamaan kävijäliikennettä tavoitteellisesti niin hakukoneoptimoinnin kuin digimarkkinoinnin keinoin?

Jos haluat saada täyden hyödyn kotisivuistasi ja nykyaikaisista digitaalisista työkaluista, jätä viesti, niin sovitaan lyhyt ideointipalaveri ja jutellaan lisää!

Tilaa kotisivujen huolto- tai kehityspalvelu