Hyödynnä ainutlaatuiset kohdistusmahdollisuudet! Kiitos pitkälle kehittyneen Facebook-algoritmin, Facebook-mainonta on tehokas tapa saada yrityksesi viesti sellaiselle kohderyhmälle, mikä ei vielä ei tiedä tarvitsevansa palveluitanne tai tuotteitanne.

Facebook-mainonnasta tekee erityistä myös se, että mainoksissa voidaan käyttää myös visuaalisia keinoja ja sen tulokset ovat myös selkeästi mitattavia. Kätevää on myös se, että Facebookin mainostyökaluilla voi hoitaa samalla myös Instagram-mainonnan.

Esimerkkejä erilaisista kampanjoista

Demografisiin ominaisuuksiin ja kiinnostuksen kohteisiin perustuvat kampanjat

Tällaiselle kohderyhmälle (ikä, sukupuoli, ammatti, harrastukset jne.) rakennetut kampanjat ovat se perinteisin tapa tehdä mainontaa.

Kotisivuilla käyneille retargeting-kampanjat

Sivuillasi on vierailtu esimerkiksi lukemassa blogikirjoitusta tai tutustuttu tuote- tai palvelusivuihisi. Tämä tekee kotisivuilla käyneistä yrityksestäsi jollakin tapaa kiinnostuneen kohderyhmän. He myös tuntevat jo yrityksesi, eli kun näytät mainosta, he eivät enää ole ns. kylmää yleisöä.

Asiakaslistaasi perustuva kampanja

Tämä kampanja on oiva tapa tehdä jälkimarkkinointia. Vanha asiakas luottaa jo yritykseesi, joten heille kannattaa ilman muuta tarjota lisäpalveluita.

Kaksoisolento-kohderyhmiin perustuvat kampanjat

Facebookin algoritmi päästetään toden teolla näin vauhtiin – sen avulla voidaan muodostaa esimerkiksi kotisivuilla käyneistä tai asiakaslistastasi vastaavia kohderyhmiä, jotka voisivat olla kiinnostunut yrityksestäsi eli käytännössä tavoitteena on tehdä aitoa uusasiakashankintaa.

Facebook-mainonta

Tarjous

  • Tiliin liittyvät työt (Facebook Business Suiten käyttöönoton tuki)
  • Facebook-pikseliin liittyvä työ
  • Mittaukseen liittyvät toimenpiteet
    Kohderyhmien rakentaminen
  • Kampanjarakenteen suunnittelu (sis. myös Instagram-mainonnan)
  • Mainosten kirjoittaminen ja mainoskuvien teko
  • Voidaan tehdä myös sovittaessa: laskeutumissivun ja / tai liidimagneetin kuntoon laitto (tarjotaan erikseen)
  • Seuranta, optimointi ja raportointi 4 viikkoa
  • Kevyt jatkohuollon ohjeistus

750 € + alv. 24 %

HUOM! Kyseessä kertakustannus, ei kuukausikulu. Ei sisällä Facebook-mainoskuluja. Jatkohuolto ja ylläpito alkaen 350 eur + alv. 24 %/ kk.

Haluatko oppia tekemään itse?

Facebook-mainontaa kannattaa tehdä Facebook Business Suiten mainostyökalulla. Jotta saat mainonnasta parhaan hyödyn irti, kannattaa hallita perusasiat. Jos siis haluat oppia tekemään Facebook-mainontaa itse, tutustu tekemäämme verkkokurssiin.

Tulossa keväällä 2021!